cdaily

  • ۰
  • ۰

دنبالت می گردم

دارم دنبالت می گردم/

توی شهر عاشقا/

اما رد پایی نیست/

وای به حال من خدا/

تو بیایی و نیایی/

نمیزارم تنها شم/

یادتو قاب می کنم/

با یادت زنده میشم/

توی حیاط این دلم/

اسمتو هک می کنم/

هرکی عاشق منه/

از دلم رد می کنم/

........................./

دارای 11 بیت









سایر محصولات :
نمیای

وجود من مال...

نگات

توو خلوت چشام...

جاده های انتظار

جاده های انتظار/برا...

دنبالت می گردم

دارم دنبالت می...

عاشقم

برای با توبودنم/باز این...

گل بارون

بیا گل بارون کنم/تموم...

لحظه ی زیبا

شنیدیم از فاصله ها/این همه زخم...

فرقی نداره

وقتی دبدمت/نگام نکردی/میون...

یادتو

می شمرم با...

بغض

بغضی,تو گلوم شکسته/اون, کنارم نشسته/نقابی...

زلف دلم

ای که زعشق شنیده ای/زلف...

رفتی با اون

رفتی با اون بارون چشمامو...

تک ستاره ی منی

می خوام که...

کاخ دلم

کاخ دلم ویرونه/از روی تو حیرونه/کاخ دلمو...

نمیای
نگات
جاده های انتظار
دنبالت می گردم
عاشقم
نمیای
نگات
جاده های انتظار
دنبالت می گردم
عاشقم
لحظه ی زیبا
کاخ دلم
یادتو
بغض
زلف دلم

کلمات کلیدی :نبالت
  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی