cdaily

  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد استراتژیک مدیریت بازار

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .DOC ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 14 صفحه


قسمتی از متن .DOC :

موضوع تحقیق:

استراتژیک مدیریت بازار

فهرست مطالب

عنوان:

مقدمه

طراحی سیستم

جمع آوری اطلاعات

تجزیه وتحلیل وطبقه بندی اطلاعات

برنامه وکنترل

اجرا

منابع

مقدمهامروزه پیشرفت روزافزون فن‌آوری ارتباطات، سازمان‌ها را به رقابتی سخت و آگاهانه دعوت می‌کند و به جرات می‌توان گفت سازمان‌هایی در این رقابت کمی و کیفی پیروز هستند که مدیران آن‌ها، سازمان خود را با شرایط حاکم محیطی وفق داده و شرایط داخلی را بهبود بخشند. از طرفی، سودآوری یک شرکت که بقای آن‌را تضمین می‌کند، به طراحی برنامه مدیریت بازار صحیح براساس ارضای نیازهای مشتریان وابسته است. پس با داشتن چنین دیدی می‌توان گفت: بازاریابی کوششی است درجهت کاهش مخاطرات داخلی و خارجی شرکت، که با به‌کارگیری روش‌های اقتضایی، موقعیت‌ها را ارزیابی کرده و واکنش سازمان‌ها را در برابر آن‌ها تضمین می‌کند.طراحی سیستمدر کلیه فازها (مراحل) در نظر گرفته شده برای این طرح از روش روز که با مقتضیات و شرایط کشورمان سازگاری دارند، بهره گرفته شده و در طراحی این سیستم علاوه‌بر دقت لازم، سعی شده است قابلیت‌های سهولت اجرا، اطمینان در نتایج، لحاظ گردد. در ادامه به اختصار چگونگی هریک از مراحل به تفکیک شرح داده شده است. 1- جمع‌آوری اطلاعاتقبل از هرچیز باید به این نکته توجه کرد که طرح، هنگامی توجیه خواهد داشت که عواید حاصل از پیاده‌سازی آن بیش‌تر از هزینه طرح باشد. به هرحال، در این مرحله که اساسی‌ترین و حساس‌ترین مرحله کار است، عدم دقت در اطلاعات و نحوه جمع‌آوری آن همچنین خطای انسانی در ارزش‌یابی و یا گران بودن برنامه‌ریزی، باعث عدم موفقیت طرح خواهد شد پس می‌بایست در جمع‌آوری اطلاعات تفکیک اطلاعات و انجام کنترل‌های لازم بر روی کیفیت و کمیت اطلاعات برای شروع موفقیت‌آمیز، مدنظر طراحان باشد. در این قسمت به تفکیک برای هرکدام از قسمت‌ها، سئوال‌های زیر می‌بایست طرح گردیده و به آن‌ها پاسخ داده شود. - چه چیز یا چیزهایی باید مورد مطالعه قرار گیرد؟- موارد مطالعه در چه حدود زمانی و مکانی تمرکز یافته‌اند؟ (مشخص شدن محدودیت‌های زمانی و مکانی) - می‌خواهیم به چه اطلاعاتی دست یابیم؟- چه اطلاعاتی هم‌اکنون در دسترس است و اطلاعات دیگر را از چه مراکزی و چگونه می‌بایست کسب کرد؟- نحوه ارائه و جمع‌آوری اطلاعات نهایی به چه صورت باید باشد؟بررسی مقاصد و تمایلات خریداران (مشتریان):بررسی مقاصد و تمایلات خریداران از زاویه‌های زیر مورد بررسی قرار می‌گیرد: کمیت = تعداد و وسعتمیزان مصرفطبقه‌بندی در گروه‌های مختلف (جنسی، سنی، شغلی، طبقات اجتماعی، درآمدی و...) تراکم و پراکندگیواحدهای مصرف کننده و نوع مصرفکیفیت = نوع تعامل مصرف و کیفیت بالانوع تعامل مصرف و میزان تولیدنوع تعامل مصرف و تغییراتتکنولوژیکنوع تعامل مصرف و تغییرات اقتصادیبررسی آرا و عقاید فروشندگان (توزیع‌کنندگان):در این بخش با توجه به نوع سیستم توزیع هر شرکت، دو نوع توزیع‌کننده خواهیم داشت: الف) توزیع‌کنندگانی که جزئی از سیستم شرکت بوده و یا نماینده انحصاری آن هستند. ب) فروشندگانی (توزیع‌کنندگانی) که در جریان چرخه توزیع بوده و جزئی از سیستم توزیع محسوب می‌شوند (عمده‌فروشان، خرده‌فروشان و...) در قسمت الف برای جمع‌آوری اطلاعات مشکل چندانی نخواهیم داشت و با توجه به نوع کار می‌توانیم از روش‌های مشاهده و نظارت، تجربه و پرسش استفاده کنیم. اما در قسمت ب ممکن است دسترسی به اطلاعات، کمی مشکل‌تر باشد، با این‌حال در قسمت ب علاوه‌بر روش‌های پیش گفته می‌توان از روش‌های دیگر مانند مذاکره، مصاحبه و حتی بررسی گروه مصرف‌کنندگان نیز برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده کرد. در تمام این تحقیقات بازار باید بدانیم ارزش اطلاعات دست اول یعنی اطلاعاتی که مستقیم و بی‌واسطه به‌دست آمده‌اند، بسیار بالاتر از اطلاعات دست دوم یا اطلاعاتی است که با واسطه و یا غیرمستقیم به‌دست آمده‌اند. (کتاب‌ها، نشریات، آمارهای منتشره از مراکز مختلف و...)









سایر محصولات :
تحقیق در مورد استرس

لینک دانلود و خرید...

تحقیق در مورد استراتژی تحولی شش سیگما SIX SIGMA

لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی...

تحقیق در مورد استراتژیک مدیریت بازار

لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته...

تحقیق در مورد استراتژی وحدت جهان اسلام

...

تحقیق در مورد استراتژی تجارت و تحلیلات صنعتی

...

تحقیق در مورد استر و مردخای

...

تحقیق در مورد ارزیابی میزان تولید داروی دسفرال از سویه استرپتومایسس پیلوسوس به روش بیولوژیک 186 ص

...

تحقیق در مورد استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع

...

تحقیق در مورد استخلاف رشته معارف اسلامی

...

تحقیق در مورد استخوان های دنده

...

تحقیق در مورد ازدواج و خانواده ‌هنجارها و ارزشها

...

تحقیق در مورد استاد شهریار شاعر افسانه‌ای

...

تحقیق در مورد ارزیابی نقش اطلاعات مالی در تصمیم گیری مدیران بانک کشاورزی 19 ص

...

تحقیق در مورد أشنایی با کره زمین

...

تحقیق در مورد از دوران مشروطیت و نهضت ملی شدن صنعت نفت و انقلاب بزرگ اسلامی چه درسهایی می آموزیم؟

...

تحقیق در مورد ـ عوامل مؤثر بر قاچاق کالا

...

تحقیق در مورد ـ اتصال به سازه

...

تحقیق در مورد ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن

...

تحقیق در مورد ارزیابی جنبه ها و شاخص های ارتقاء سازمان بر اساس کارت امتیاز متوازن در شرکت نفت پاسارگاد

...

تحقیق در مورد ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن 135 ص

...

تحقیق در مورد ارزشیابی شخصیت کودکان 130 ص

...

تحقیق در مورد ارزش های سیاسی در معنای زندگی و اندیشه امام علی ع 146 ص

...

تحقیق در مورد اذن وآثار حقوقی آن 157 ص

...

تحقیق در مورد ارتباط و راه‌های نفوذ در دیگران

...

تحقیق در مورد ادله اثبات دعوی

...

تحقیق در مورد اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن

...

تحقیق در مورد اخلاق حرفه‌ای در علم کتابداری

...

تحقیق در مورد اثرات کتابخوانی 45 ص

...

تحقیق در مورد اثرات روانی طلاق برکودکان

...

تحقیق در مورد اثرات تنش خشکی و راههای مقابله با آن در گیاه ذرت

...

تحقیق در مورد اثرات تنش خشکی در مراحل انتهای رشد ارقام بهاره کلزا

...

تحقیق در مورد اثر سولفیدهای آروماتیک بر روی سرعت و گزینش پذیری واکنشهای تبدیلی هیدروکربنها

...

تحقیق در مورد اتیلن اکساید و موارد استفاده آن

...

تحقیق در مورد اتم در خدمت کشاورزی

...

تحقیق در مورد ابر رسانا

...

تحقیق در مورد ابرها شرح و توصیف انواع ابرها

...

تحقیق در مورد « بررسی تأثیر ناکامی در میزان پرخاشگری بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی شهرستان قروه » 96 ص

...

تحقیق در مورد uploads 91 33 FER HON

...

تحقیق در مورد «خلاقیت در معماری»

...

تحقیق در مورد «برآورد توابع هزینه تسهیلات عقود اسلامی با تاکید بر عقد قرض الحسنه» 22 ص

...

پاورپوینت در مورد امر به معروف و نهی از منکر درادیان پیشین از نظر قرآن
پاورپوینت در مورد آمار و کاربرد آن در مدیریت
تحقیق درباره آموزش و پرورش در ایران
طرح توجیهی کار آفرینی ، عکاسی
پاورپوینت آزمایش مقاومت برشی برجا
طرح توجیهی سیم و کابل
تحقیق در مورد تفاوت های دین زرتشت و اسلام
طرح توجیهی و کارآفرینی اسباب بازی
تحقیق در مورد تاریخچه نیروگاه رامین
پاورپوینت در مورد انواع ارزشیابی
پاورپوینت در مورد امنیت
پاورپوینت در مورد امواج فیزیکی
پاورپوینت در مورد الگوهای اتمی ( واقعیت اتم )
پاورپوینت در مورد امنیت غذایی

کلمات کلیدی :جمعzwnj آوری اطلاعا برای جمعzwnj آوری اسراژیک مدیری بازار مورد اسراژیک مدیری جمعzwnj آوری آوری اطلاعا عامل مصرف روشzwnj های اسراژیک مدیری میzwnj بایس میzwnj اطلاعا جمعzwnj روشzwnj اطلاعای آنzwnj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی